Tuesday, March 21, 2006

hahaha

Amazing.

So I couldn't figure out who told you all it was my birthday. Then I realized that comment of Navdeep Bhenjee's must have set you all off. The funniest part is that you all got the right date except Navdeep Bhenjee herself =D

I want to reply to all of your comments, but I chose a bad time to come online lol..

Anyway.. um.. hmm maybe I shouldn't say it. Or maybe I should just hold off until I have more time. But finding that thread.. amazing.

bhull chuk maaf
Waheguru Jee Kaa Khaalsa Waheguru Jee Kee Fateh!

13 Responses to “hahaha”

ss said...

http://forums.waheguroo.com/index.php?showtopic=13827

and

http://forums.waheguroo.com/index.php?showtopic=13827

:-)

satvinder said...

that's quite a fan following ;o)

ss said...

She's a super bhenji :-)

Erm so where is Super bhenji?

[If I'm big head veerji then you're super bhenji :-)]

TeraRoop said...

hahaha haanji, I saw them yesterday. lol not-so-super Bhenjee will be back again soon.

What fan following? They're just being polite.

I much prefer the Bibi Rena Kaur thread.. but there's such a weirddd thought behind it.. like earlier yesterday, before I saw the thread..

ouch gotta go - sneaking in class =P !!

ss said...

Yeah but we're fans even if they are only being polite :-)

Sneaking in class - this I approve of :-)[1]
Don't get caught!

[1]I'm not supposed to be a bad influence. Darn!

ol' big 'ead veerji

TeraRoop said...

=D

sheesh i really need to find a better time to get online!

ss said...

"sheesh i really need to find a better time to get online!"

Yes you do - and I need to find a way to sleep :-)

HAHAHA..........i was a day too soon :-P......but now i'll remember for sure and 4ever....ur b-day's rite after my daddy ji's....hehe.........love u bhenaa....sorry about the date mix-up.....i thought maybe i was late....lol

sskhalsa said...

o CRAP


umm happy belated birthday

Gurvinderpal said...

upload more photos on ur flickr pleasse

TeraRoop said...

hahahahahahaha =D

will do so as soon as I find old ones/take new ones..

thanks, Veerjee - no cursing =P

Hari Singh said...

I think as Gursikhs there is nothing to stop us celebrating Birthdays as it is with Waheguru's blessing that we have had an oppurtunity to remember him for another year - As long as that thirst is there; the love is there, then be in chardikala and dance! with Him in your mind all the time.

Also, we are another year closer to return to the Super-soul!

Gurfateh

TeraRoop said...

Exactly =)

Waheguru Jee Kaa Khaalsa! Waheguru Jee Kee Fateh!

Leave a Reply

_/\_